Over ons kantoor

Wij treden op als gevolmachtigd agent voor een aantal verzekeringsmaatschappijen.

Als volmachtbedrijf Haags Assuradeuren Bedrijf BV werken wij samen met assurantietussenpersoon en verzekeringsmaatschappijen.

Meer informatie over deze samenwerking kunt u lezen in onze volmachtbrochure.

Ons kantoor besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus.

Wij zijn lid van de Nederlandse Vereniging van Gevolmachtigde Assurantiebedrijven (NVGA). Haags Assuradeuren Bedrijf BV voldoet aan de normen en regels van de NVGA en daarmee is de hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor u gewaarborgd.

Wij hebben kwaliteit dan ook hoog in het vaandel staan!

Wij hebben met verschillende assurantiekantoren en andere sub-agenten een samenwerkingsverband.

Deze kantoren bieden onder meer onze verzekeringsproducten aan, maar kunnen ook gebruik maken van onze backoffice.

Ter voorkoming van conflicterende belangen hanteren wij enkele regels, welke u kunt terugvinden in de Kwaliteitsnormering NVGA, artikel 1.1

  • ons kantoor is op werkdagen geopend van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 17.00 uur. Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 18.00 uur;
  • tijdens kantooruren is er geen wachttijd (in het slechtste geval enkele minuten);
  • u belt ons tegen het lokale tarief. Er worden geen extra telefoonkosten in rekening gebracht;
  • buiten kantoren zijn wij, bijvoorbeeld voor het melden van een schade, bereikbaar op het navolgende noodnummer 06-53544144;
  • u kunt ons via e-mail bereiken op info@haagsassuardeurenbedrijf.nl
  • Indien u een informatieverzoek indient over uw bestaande en/of nieuwe verzekeringen, dan krijgt u binnen 3 x 24 uur antwoord;
  • Indien u een aanvraag indient voor het accepteren van een nieuwe verzekering of het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering, dan krijgt u binnen 3 x 24 uur antwoord;
  • Indien u een verzoek indient tot het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen), dan krijgt u binnen 3 x 24 uur antwoord;
  • Indien u een schade bij ons in behandeling geeft of een verzoek om een verzekeringsuitkering bij ons indient, dan krijgt u binnen 3 x 24 uur antwoord;
  • Indien u een klacht bij ons indient, dan krijgt u binnen 2 x 24 uur antwoord.